Translate

czwartek, 20 grudnia 2018

Świąteczne misie

Trochę na przekór temu, że mi się nic nie chce, choć święta za pasem i czasu na leniuchowanie nie ma, pomyślałam, że misie będą motywacją do pracy. :)
A tak na serio - miały być cztery misie, ale niestety nie wyrobiłam się z czasem i zostały tylko trzy. Trochę jak trzej królowie. Na razie pilnują mojej choinki i wprowadzają świąteczny nastrój. Niedługo będą delektować się zapachem przygotowywanych potraw, gdyż choinka stoi tuż obok wejścia do kuchni. :)








Jak u Was przebiega operacja "świąteczne szaleństwo"? Ja już mam za sobą część zwaną "sprzątanie", dziś odsłona druga "zakupy" a od soboty "gotowanie"... W sumie te trzy części to trochę jak te trzy misie. :)
Jeśli cała operacja przebiegnie u mnie sprawnie i pomyślnie, to może przed sylwestrem pojawi się czwarty miś?

14 komentarzy:

  1. Przesympatyczne te misie, świetne, a co do reszty to tak jak piszesz po kolei i do przodu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze misie! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że misie się podobają. :)

      Usuń
  3. Krásne tri medvede a teším sa na toho štvrtého :-)
    Pekné sviatky,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Misie są cudowne - ale widać, że pracochłonne. I co, powstał czwarty? ;) Mam nadzieję, że święta upłynęły ci we wspaniałej atmosferze, a teraz życzę ci szampańskiego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku. 🍾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, nawzajem szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra. :) niestety, czwarty miś wciąż oczekuje na swoją kokej do wyszycia. Miałam niestety przed i między świąteczne urwanie głowy, także chyba dopiero przed nastepnymi świętami uda mi się go stworzyć i pokazać. :(

      Usuń
  5. Urocze misiaki :) nawet trzy dają radę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. :) czwarty miś na pewno do nich dołączy ale chyba niestety dopiero w przyszłym roku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że do mnie zajrzałaś. Ciekawe rzeczypot robisz. A bałwanią populację to radzę zwiększych tak od zaraz, bo przychodzą do głowy nowe pomysły i jest ich tyle, że nie wiadomo za co się zabrać.
    Twórczych pomysłów, twórczej energii i wszelkiej pomyślności w nadchodzący roku!
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zawieszki :))Eleganckie i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko. ;)