Translate

niedziela, 11 maja 2014

Zgaduj-zgadula rozwiązana!!!

Mam przyjemność i zaszczyt ogłosić oficjalnie, że tajemnica krzyżyków została ODGADNIĘTA!!! :) Brawa dla MAJALENY - to właśnie ona podała prawidłową odpowiedź, w komentarzu pod ostatnim postem pisząc, że "wygląda jej to na łódkę wyciągniętą na brzeg". :) Tak właśnie jest, co najlepiej widać na poniższej fotografii prezentującej gotowy, skończony i oprawiony obrazek. Raz jeszcze gratuluję! Nagrodę-niespodziankę prześlę pocztą już niebawem. :)
Cieszę się tym bardziej, że będę mogła zrewanżować się za Rzę-sówkę, która obecnie spoczywa w kartach "Sławy i chwały" Iwaszkiewicza. :)
Proszę tylko nie dopatrywać się żadnego oszustwa bądź kumoterstwa - dowody zasłużonej wygranej znajdują się w komentarzach pod poszczególnymi częściami zgaduj-zgaduli: tylko Majalena napisała o łódce. :)

Wszystkim uczestniczkom i obserwatorkom bardzo dziękuję. ;) Miło mi, że chciałyście poświęcić swój czas i stanąć w szranki. :)


3 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. no to pięknie! Normalnie jestem w szoku. No poprostu nie wierze.. TRAFIŁAM!!! Ale super.
    Jakoś tak jak tylko zobaczylam ten zarys to pierwsze takie skojażenie miałam.. potem jeszcze przejrzałam komentarze czy aby się nie powtórze.. no i okazało się że to strzał w dziesiątkę! Bardzo dziękuje. Niezmiernie się ciesze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny obrazek , taki nostalgiczny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słówko. ;)