Translate

poniedziałek, 11 lutego 2019

Miłość niejedno ma imię - Walentynki 2019

Gdy zobaczyłam to wyzwanie, nie mogłam się oprzeć, żeby nie spróbować.

 https://2.bp.blogspot.com/-9US1wAusZrg/XFbg8ShcVxI/AAAAAAAAOW4/TZpKI9QRansUAvTdc1p40epGssOtZae0QCLcBGAs/s1600/baner1.png




Szybkie przeszukanie wzorów czekających w kolejce na swój czas i olśnienie.



Przecież te kocury, niemogące się od siebie oderwać to nikt inny tylko ja i taki jeden pan...
Mimo, że drzemy ze sobą koty regularnie to żyć bez siebie się nie da...

Hafcik malutki, zrobiony ekspresowo w dwa dni więc nie liczę na żadne nagrody. To tak raczej symbolicznie i na pamiątkę. ☺

Mam jeszcze jeden superasty wzrorek  na oku, ale nie wiem czy zmieszczę się w czasie wyzwania by go wykonać. Zobaczymy.

Dużo miłości, zwłaszcza w lutym Wam życzę.

18 komentarzy:

  1. Bobinka Haha też ten wzór ostatnio robiłam
    są przekochane
    U mnie trochę przerobione bedą
    Ślicznie ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! I wcale Ci się nie dziwię, temu wzorkowi po prostu nie można się oprzeć. :) Jestem ciekawa jak Ty je zinterpretujesz - ja oczywiście kolory zrobiłam po swojemu. :) pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Swietne, świetne- i koty i opis. Już niedługo dzień kota, to będziecie mieli dodatkowe święto;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, racja, dzień kota się zbliża. No to będzie cała seria świąt - najpierw Walentynki, potem kolejna bolesna rocznica moich 18-tych urodzin i dzień kota. :D wino, ko(bie)ty i śpiew :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśny jest ten wzorek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia :)
    Zawsze trzeba wierzyć w siebie i swoje możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie-dziękuję, żeby nie zapeszyć . Pomysł na konkurs był super, z przyjemnością się dołączyłam do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że postawiłyśmy na ten sam wzorek tylko inne kolory:) Śliczna parka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, czyli miłośniczek tego wzorku jwst więcej. Super, chętnie go obejrzę w Twojej interpretacji. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za każde słówko. ;)